Jumaat, 28 Jun 2013

Minuman Berkhasiat Kami Sekeluarga


Cuba lihat apa ada dalam peti sejuk kami..??? Minuman berkhasiat Aloe Vera Forever, minuman harian kami sekeluarga yang sentiasa ada dalam peti sejuk kami dan tak pernah lupa untuk minumnya sebelum sarapan dan sebelum tidur. Aloe Vera Gel (botol kuning) kegemaran my hubby dan abah. Manakala Aloe Berry Nectar (botol putih) kegemaran saya dan mak. Ianya jus minuman yang sangat enak dalam membantu sistem pencernaan kami dan kekal cergas bertenaga sepanjang hari :-)


Kebiasaannya setiap pagi sebelum sarapan, saya akan menyediakan 2 gelas jus Aloe Berry Nectar...one for me and one for my mom. Mak saya lebih suka minum jus Aloe Berry Nectar dicampur dengan satu sudu Forever Bee Honey. Katanya best...sbb rasanya masam-masam manis. Apa yang pasti, jus Aloe Berry Nectar memberi kesegaran dan tenaga kepada kami sepanjang hari. Tambahan pula mak saya ada masalah jantung dan fibroid. Jadi saya perlu pastikan kesihatan mak saya di tahap yang memuaskan. Saya sangat happy melihat mak saya semakin sihat dan aktif selepas mengamalkan minum jus berkhasiat Aloe Berry Nectar Forever ini. I love you so much,mak. I will do anything for my family health and happiness.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan