Isnin, 24 Jun 2013

Peluang Perniagaan FOREVER



Bagaimana Untuk Menjadi Ahli..???

Hanya bayaran sebanyak RM80 SEKALI SEUMUR HIDUP, anda layak untuk mendapatkan diskaun sebanyak 15% ke atas semua produk FOREVER LIVING. Harga untuk setiap produk kebanyakannya kurang daripada RM100 iaitu harga MAMPU di kalangan masyarakat Malaysia. Tiada syarat dikenakan untuk keahlian KEKAL AKTIF. Menarik bukan..??? Setelah mendaftar dan membuat bayaran keahlian, anda adalah sebagai New Distributor atau Pengedar Baru.

Pengedar-pengedar terutamanya masyarakat MELAYU sangat dialu-alukan untuk menyertai perniagaan ini. Sebelum ini, produk FOREVER lebih dikenali di kalangan masyarakat Cina sahaja. Kini, FOREVER ingin mengembang dan meneroka pasaran Muslim kerana produk ini telah lama diiktiraf dengan sijil HALAL dan memenuhi piawaian-piawaian tertentu yang semestinya dititikberatkan dalam agama Islam.

Produk FOREVER diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi yang sudah dikenali sebagai 'makanan' untuk kesihatan badan seperti Aloe Vera, Madu, Buah Delima, Minyak Zaiton, Minyak Ikan Kod dan sebagainya seperti mana yang tercatit di dalam Al-Quran dan Hadith.

Terdapat lebih daripada 50 jenis produk FOREVER yang dipasarkan merangkumi produk kecantikan Aloe Vera, produk kesihatan Aloe Vera, produk pelangsingan badan Aloe Vera, Aloe Vera Spa, solekan Aloe Vera dan produk kegunaan harian Aloe Vera.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan